dimarts, 8 de desembre del 2015

A mitja lectura del llibre de Rhodes (un fantasma efectiu)

Entre molta altra merda, escolto música medieval (500-1400?) i del Renaixement (1400-1600, aprox.?). M'interessa molt menys la del Barroc (1600-1750) i gairebé exclusivament via Bach. A partir d'aquí --en una suposada progressió cronològica ascendent-- el meu desinterès es tornava brutal (les del Classicisme, Romanticisme, Impressionisme i endavant m'eren altament refractàries, sobretot en la faceta orquestral).
Ara he de confessar que el puto James Rhodes ha aconseguit a través de la guia indirecta que representa el seu llibre "Instrumental" que connecti per via intravenosa (va, auricular, si més no!) amb tot d'universos que jo creia tancats per mi per sempre més. En el vessant d'intèrprets solistes (o duets o trios), de moment.
Us deixo el mostrari amb el qual em vaig iniciar. A partir d'aquí és senzill anar fent via.
i play piano
SOUNDCLOUD.COM