dimecres, 25 de desembre del 2013

Nadal, fang i llibres!

Avui, després de tres dies de dolcefarniente, he sortit a estrenar el meu regal de Nadal pel bosc.

S'està mostrant 2013-12-25 11.57.03.jpg

Un dolcefarniente relatiu, és clar...

Entretant he llegit un treball molt interessant de la Roser Porta sobre rutes basades en literatura andorrana. Un treball que, a més de pràctic, interessant i cara-a-barraca té la virtut que pot ser dut fàcilment al terreny. El treball es diu exactament Andorra literària: rutes de novel·la i va ser guardonat recentment amb un premi en la categoria de divulgació científica a la Nit Literària Andorrana.

També he començat i aparcat el llibre Córrer o morir del Kilian Jornet. Me l'acabaré quan finiquiti un dels altres que tinc engegat, perquè ara mateix no em motiva prou...

Els altres tres que tinc començats (dos dels quals, de moment, en stand-by) són Messenger Pigeons de Luis Harss (que tinc moltes ganes de reprendre), Historia de Mayta de Mario Vargas Llosa (que tot i estar impecablement escrit, m'avorreix força) i el sorprenent Rant de Chuck Palahniuk.

Aquest darrer m'està fent passar molt bones estones. Ho té pràcticament tot: la imaginació ben entesa al poder, punts de vista narratius sorprenents, històries vives i interessants, personatges desmesurats... Ja us n'explicaré alguna cosa més quan l'acabi. No és cada dia que hom descobreix un autor que valgui la pena.

De moment, doncs, fang, llibres i molt bon Nadal!