dissabte, 30 d’octubre del 2010

Espectaculars gravats trobats a Andorra per J. Casamajor!

Déumeusenyor! Ahir ens vam trobar una estoneta... Els membres del col·lectiu Portella érem a casa de la Roser acabant d'enllestir la revista i el Jordi Casamajor ens va venir a dur uns títols per una secció que li havíem encomanat. Ell i jo ens vam escapar un segon a fer la clareta/cervesa de rigor i em va explicar que venia de fer fotos a uns gravats collonuts, possiblement medievals, que havia trobat el dia abans en territori de la parròquia d'Andorra la Vella. Ja em va avisar que eren espectaculars. Avui els he vist. N'hi ha un munt. He seleccionat la imatge dels que més m'agraden de tots els que el Casamajor va publicant al seu fotolog. Us recomano que hi passeu a fer un cop d'ull.


Cliqueu damunt de les imatges per engrandir-les

Un cop al fotolog (em permeto continuar amb les recomanacions), passegeu-vos-hi una estoneta. Quedareu parats de la riquesa patrimonial que tenim i de la gran tasca d'investigació, documentació i classificació que està fent en Jordi. des d'aquí l'animem a seguir amb la seva passió/obsessió.

1 comentari:

J. Casamajor ha dit...

M'alegra que t'hagin agradat